Wydarzenia

NOWOŚĆ NA POLSKIM I PRAWDOPODOBNIE ŚWIATOWYM RYNKU ŚLUBNYM

 

 Łączymy branżę ślubną i wspieramy narzeczonych! Biznes to relacje. Razem możemy więcej.

Mamy wspólny cel – tworzenie uroczystości szytych na miarę potrzeb par, które planują śluby i wesela.

 

Każdy z nas wie, że rozwój przedsiębiorstw opiera się nie tylko na dobrym pomyśle, realizacji wcześniej założonej strategii firmy, ale przede wszystkim na nawiązywaniu relacji biznesowych. „Biznes to relacje między ludźmi, a nie liczby, gdyby było inaczej, najbogatsi byliby matematycy” – tak mawiał śp. Jan Kulczyk.

Nasze wydarzenia to możliwość pozyskania wartościowych relacji i zwiększenia swoich kompetencji. Priorytetem w naszych relacjach biznesowych jest zaufanie, a możemy zbudować je przede wszystkim przez kontakt bezpośredni, wzajemne poznawanie się i rekomendacje.

Organizacja uroczystości, głównie ślubów i wesel (od 2009 r.), a także doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu projektami (od 2001 r.) dają nam solidny fundament do dalszego rozwoju. Silna pozycja ekspercka w branży to wynik pracy, zaangażowania, pasji i stawiania potrzeb naszych klientów na pierwszym miejscu – wszystko dla naszych klientów i całej branży ślubnej. Motto, które nam przyświeca od wielu lat, to słowa o. Kentenicha: „Nie ja, lecz my”, z tego względu, iż zawsze stawiamy na relacje i wzajemne wspieranie się. Wydarzenia, które kreujemy, wynikają z pasji do branży ślubnej, którą bardzo dobrze znamy, będąc liderami na rynku.

Już teraz zapraszamy Cię na cykl wydarzeń, podczas których poznasz:

• osoby z branży ślubnej
• klientów, którzy chcą zorganizować wyjątkowe uroczystości
• cenionych specjalistów
• narzędzia, dzięki którym zadbasz o zwiększenie swoich kompetencji.

 

Spotkania na żywo to podstawa przy nawiązywaniu współpracy.

  • Jednoczymy się.
  • Dbamy o rozwój.
  • Wymieniamy się doświadczeniem.
  • Poznajemy lokalizacje – wydarzenia cykliczne w różnych miejscach (restauracje, hotele, przestrzenie eventowe).
  • Tworzymy nową społeczność, dzięki której pary planujące ślub i wesele mogą bezpośrednio i w przyjaznych warunkach poznać podwykonawców z branży; przestrzeń, w której menadżerowie i właściciele lokali zaznajamiają się z usługodawcami, a konsultanci ślubni zwiększają bazę usługodawców.

 

Co zyskają pary?

  • Bezpośredni kontakt z usługodawcami.
  • Zapoznanie się z obiektami, w których istnieje możliwość organizacji ślubno-weselnych uroczystości.
  • Wymianę doświadczeń z innymi parami, które planują ślub i wesele.
  • Wartości merytoryczne przedstawione przez gości specjalnych.

Co zyskają usługodawcy?

  • Poznają konkurencję oraz innych usługodawców w branży.
  • Spotkają potencjalnych klientów i będą mieli okazję do zaprezentowania swojej marki innym firmom i parom, które planują ślub i wesele.
  • Wiedzę o lokalizacji i kontakt do managerów obiektów.
  • Wartości merytoryczne przedstawione przez gości specjalnych. Poprzez wykłady eksperckie, które są dopasowane tematyką do bolączek branży, możemy zwiększać kompetencje, a tym samym sprzedaż.
  • Rozwój osobisty.

 

 

    Co zyska obiekt?

    • Promocję pod kątem organizacji ślubno-weselnych wydarzeń i popularyzację miejsca.
    • Obecność par, które mogą być zainteresowane organizacją ślubu i wesela na terenie obiektu.

    Czym jest networking i dlaczego akurat ta forma wydarzeń?

    Czasy są nietypowe, wymagają wdrażania niebanalnych rozwiązań. Finisz pandemii pokazuje, iż najważniejsze w biznesie są relacje, wzajemne rekomendacje i dobry kontakt z klientem. Niezwykle istotny jest wizerunek firmy i pozycja biznesowa marki osobistej.

      

    Przytłacza Cię codzienność i nie masz czasu na rozwój i nowe pomysły?

    Pragniesz otaczać się osobami, które Cię wspierają?

    Lubisz towarzystwo przedsiębiorców, wzajemne czerpanie od siebie?

    Doświadczenia innych pomagają Ci w rozwoju?

    Cenisz profesjonalizm?

    Lubisz krótkie wykłady eksperckie, dzięki którym możesz zwiększyć sprzedaż?

    Planujesz ślub/wesele i pragniesz w jednym miejscu, w miłych okolicznościach poznać osobiście potencjalnych podwykonawców; specjalistów z branży ślubnej?

    Dlaczego MY?

    doświadczenie eksperckie
    • profesjonalizm
    • wysoka jakość usług
    • bezpieczeństwo
    • inwestycja w rozwój
    • pozyskiwanie wartościowych kontaktów biznesowych
    • przyjazna atmosfera
    • skuteczność.

    ORGANIZATOR

    Dorota Janicka-Kurlenda

    Kto zna Dorotę – kreatorkę pięknych i dobrze zorganizowanych wydarzeń – ten wie, że uwielbia ona pracę z ludźmi i dla ludzi. Jej motto to słowa o. Kentenicha: „Nie ja, lecz my”.  Sami możemy osiągnąć wiele, natomiast razem – jeszcze więcej. Razem mamy więcej możliwości, gdyż prawdziwym bogactwem jest różnorodność, uzupełnienie się talentami i wzajemne wsparcie.
    Wg inicjatorki projektu każdy, kto prowadzi firmę, powinien dbać o rekomendacje. Pisze o tym w jednym z rozdziałów książki pt. Sezon na ślub. Jak zostać wedding plannerem, a przez zaproszenie gości specjalnych do tej publikacji daje świadectwo, że więcej specjalistów da jeszcze większą wartość. Tego uczy na szkoleniach Wedding Master Academy, wybrane panele, które są prowadzone na zasadzie warsztatów, traktują o relacjach w biznesie. Dba o to również w swojej pracy, prowadząc markę osobistą, a także jako członek Klubu Inteligencji Biznesu (w statusie Gold Membership).

    GOŚCIE SPECJALNI

    Dorota Janicka-Kurlenda od lat zaprasza do rozmów projektowych ekspertów z różnych dziedzin. W trakcie planowania śniadań dla branży ślubnej i narzeczonych postanowiła wykorzystać wiedzę cenionych specjalistów.

    Piotr Kamecki

    Piotr Kamecki żywa legenda branży winiarskiej. Jeden z najbardziej utytułowanych sommelierów w Polsce. Kilkukrotny finalista i kandydat na Mistrzostwach Polski, Europy i świata, wieloletni prezes zarządu Centrum Wina, współwłaściciel i prezes zarządu Wine Taste by Kamecki, partner w firmie Winkolekcja, dystrybutor Riedel – The Wine Glass Company. Pierwszy Polak na stanowisku Wiceprezydenta Międzynarodowego Stowarzyszenia Sommelierów – ASI – Association de la Sommellerie Internationale odpowiedzialny za Europę.

    Stworzył Wine Taste by Kamecki – miejsce, w którym znaleźć można pełen wybór win i szampanów, z największą w Polsce kolekcją win z Bordeaux. To zarazem sklep, wine bar i showroom szkła Riedel. Można tu przyjść na indywidualne degustacje, kolacje, jak i spotkania. Obecnie są otwarte trzy lokalizacje – w Warszawie, Gdańsku i w Katowicach.

    Witold Kowalski 

    Witold Kowalski – mentor, konsultant, trener i CEO z trzydziestopięcioletnim doświadczeniem biznesowym. Autor książki Prawdziwy lider w firmie z sensem. Wprowadził do Polski i zarządzał przez trzynaście lat Nike Poland, filią światowego lidera rynku sportowego. Założyciel polskiego oddziału i przez siedem lat dyrektor generalny Telepizza Poland, znanej hiszpańskiej sieci dostawy pizzy. Mentor w projektach innowacyjnych Komisji Europejskiej, Akademii Menadżera Innowacji PARP oraz Fundacji Liderek Biznesu. Holistyczny konsultant, który przez jedenaście lat prowadzenia własnej firmy WK Profit Consulting pomógł ponad dziewięćdziesięciu przedsiębiorstwom z kilkunastu sektorów i wielu krajów przyśpieszyć rozwój, wyjść z kłopotów oraz dostosować się do zmiennej sytuacji rynkowej.

    Czas i miejsce wydarzenia 

    Inauguracja śniadań dla branży ślubnej i narzeczonych odbędzie się 28 czerwca 2022 r. w Hotelu Sheraton w Sopocie – w przepięknej sali Panorama z widokiem na molo i morze.

    Agenda wydarzenia

    10:00 – rozpoczęcie wydarzenia, networking w kuluarach

    10:30 – śniadanie z degustacją białych win musujących.

    „Jak sprawić, żeby wino z koniecznego dodatku stało się wyróżnkiem naszego wydarzenia”  – degustację poprowadzi Piotr Kamecki.

    11:30 – wykład Witolda Kowalskiego:

    Główne bolączki branży ślubnej i jak dobre zarządzanie firmą przez prawdziwego lidera może je częściowo zneutralizować

    12:30 – networking w kuluarach, loteria wizytówkowa, zdjęcie pamiątkowe wszystkich uczestników

    13:30 – zakończenie wydarzenia.

    BILETY

    27 czerwca i w dniu wydarzenia (28 czerwca) nie będzie możliwości zakupu biletów.

    Wybierz taką formę udziału w wydarzeniu, która najbardziej Ci odpowiada!

    Nabywając bilet, oznajmiasz, że zapoznałaś/eś się z Regulaminem.

    W cenie biletu:

    • śniadanie z degustacją win musujących 
    • przyjazna atmosfera do nawiązywania kontaktów biznesowych
    • wykłady eksperckie 

    Jak się przygotować?

    Mile widziany dobry nastrój i otwartość na poznawanie nowych osób!
    Jeśli posiadasz wizytówki – weź je ze sobą. Przed wydarzeniem odśwież swoją stronę www oraz profile firmowe w social mediach (w tym LinkedIn), zadbaj, by były one integralne z Twoją marką osobistą.

    Misja wydarzeń

    Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom par, które planują ślub i wesele, oraz firm działających w branży ślubnej, gdzie brakuje spotkań, które umacniają relacje, dają narzędzia do zwiększania swoich kompetencji i wymiany doświadczeń, proponujemy udział w wyjątkowych wydarzeniach.

    Pragniemy, aby narzeczeni mieli przestrzeń do poznawania usługodawców z branży, a firmy oferujące ślubno-weselne usługi pozyskiwały klientów i miały szansę poznać inne marki z branży.

    Organizatorka – Dorota Janicka-Kurlenda – od lat aktywnie uczestniczy w wydarzeniach o wymiarze networkingowym. Formuła dająca przedsiębiorcom okazję do poznania się jest bardzo cenna i efektywna. Pozwala wspierać się wzajemnie w prowadzeniu biznesu, współpracować oraz przekazywać sobie rekomendacje.

    Nasze wartości, które wyznajemy, to: szacunek, miłość, piękno, zaangażowanie, bezpieczeństwo, zaufanie, rozwój, partnerstwo, wyniki, etyczność, empatia, ambicja, pomysłowość, prestiż, profesjonalizm, wytrwałość, zdrowie, lojalność, pasja, satysfakcja klienta, prawda, doskonała jakość, wiarygodność.

    Jeśli myślisz i czujesz podobnie, zapraszamy!

    Do zobaczenia!          
    Zespół Gdańskiej Orchidei

    Organizator

    Partnerzy wydarzenia

    Określ Termin

    Wybierz Usługi

    biuro@gdanskaorchidea.pl
    mobile: +48 604 901 414

    O Nic Się Nie Martw!

    [instagram-feed]

    Pin It on Pinterest