Wiele miesięcy przygotowań, ustalania koncepcji, nazwy wydarzenia, dogodnego terminu, wdrażania zmian na stronie www, aż wreszcie ogłoszenie nowego projektu w majowej audycji Radia Gdansk

  i… 28 czerwca 2022 r. odbyła się inauguracja Śniadań Biznesowych dla Branży Ślubnej – autorski projekt, innowacyjny zarówno w Polsce, jak i za granicą.

 

W Hotelu Sheraton w Sopocie spotkali się przedsiębiorcy z branży, którzy postanowili zadbać o swoje kompetencje. Śniadanie biznesowe zaczęliśmy od rozmów w kuluarach, następnie podano wykwintny posiłek, a potem odbyła się degustacja białych win, którą poprowadził Piotr Kamecki – żywa legenda branży winiarskiej.

„Jak sprawić, żeby wino z koniecznego dodatku stało się wyróżnikiem naszego wydarzenia” – tak brzmiał temat wykładu, z którego dowiedzieliśmy się między innymi, jak dobierać wino na przyjęcie weselne, że kształt kieliszka i temperatura trunku ma znaczenie oraz na co zwracać uwagę przy wyborze alkoholu. Próbowaliśmy trzech wyśmienitych win.

Mieliśmy okazję degustować z kieliszków Riedel, które można zakupić w salonach Wine Taste by Kamecki, podobnie jak wina, które smakowaliśmy (Warszawa, ul. Twarda 4, Warszawa COSMOPOLITAN, Gdańsk,ul. Stachury 6, Gdańsk GARNIZON , Katowice ul. Góreckiego 13, Katowice PIERWSZA DZIELNICA).

Po krótkiej przerwie wypełnionej wzmacnianiem relacji odbył się wykład Witolda Kowalskiego pt. „Główne bolączki branży ślubnej i jak dobre zarządzanie firmą przez prawdziwego lidera może je częściowo zneutralizować”.

Była mowa o zarządzaniu przedsiębiorstwem, roli lidera w firmie oraz o książce „Prawdziwy lider w firmie z sensem”.

Obydwa wystąpienia spotkały się z ogromnym entuzjazmem!

 

Po części merytorycznej nadszedł czas na rozmowy, zdjęcie grupowe i „loterię wizytówkową”.

Korzystając z okazji, wręczyłam podziękowania partnerom Śniadania Biznesowego dla Branży Ślubnej, a także osobom, które od dłuższego czasu wspierają moją markę Gdańska Orchidea.

 

Jestem szczęśliwa, iż pomysł Śniadań Biznesowych dla Branży Ślubnej oraz całe wydarzenie spotkało się z entuzjazmem i bardzo miłym przyjęciem. Ten autorski projekt przy współpracy innych firm będzie ewoluował na potrzeby gości. Poruszana tematyka będzie uwzględniała realne potrzeby branży ślubnej, dając narzędzia, dzięki którym zwiększymy sprzedaż i zadbamy o rozwój. Wszystko po to, by każdy uczestnik wydarzenia – marka osobista czy firma działająca w branży ślubno-weselnej – był zadowolony i uzyskiwał jak najwyższą wartość po spotkaniu.

Dziękuję:

gościowi specjalnemu, pani Grażynie Gorczycy – Kierownik USC w Gdańsku, za udział w wydarzeniu oraz wspieranie inicjatywy, która łączy branżę ślubną, a także partnerom wydarzenia:

zespołowi pracowników Hotelu Sheraton w Sopocie za cudowne wsparcie organizacyjne, profesjonalizm, przepyszne jedzenie, otwartość na nowe pomysły i fantastyczną współpracę;

 

Piotrowi Kameckiemu i Witoldowi Kowalskiemu za profesjonalizm, otwartość na mój projekt, wysoką wartość merytoryczną wykładów, wsparcie w organizacji oraz za dobre słowa, które dawały mi motywację do działania;

 

przedstawicielom firm:

Radisson Hotel & Suites I Gdańsk,  Cute Story Photography, Makon Invest, Taylors Club, Międzynarodowemu Stowarzyszeniu Bursztynników. Juliette Atelier oraz Agnieszce Nowackiej za zadbanie o mój wizerunek, stworzenie indywidualnego projektu i pięknego makijażu;

jak również przedstawicielom firm: Goldwasser, L’entre, Hotel Almond, Pałac Ciekocinko oraz Małgorzacie Stence z firmy „Merida – bajeczne animacje”;

Oliwii Stefańskiej i Klaudii Piernickiej  – absolwentkom szkoleń „Wedding Master Academy”;

prowadzącemu spotkanie – Robertowi Silskiemu;

Alinie Bobrowskiej i Denysowi Lazarenko za reportaż i materiał filmowy;

Zuzannie Kmiecik za wsparcie przy organizacji wydarzenia.

 

Podziękowania kieruję również do firm, które nie mogły być razem z nami w tym dniu, jednak wspierały dobrymi intencjami, kibicowały i gratulowały pomysłu.

 

Drodzy!

Razem możemy więcej! Czuję ogromną wdzięczność, iż inicjatywa wzmacniania relacji biznesowych w branży ślubnej spotkała się z entuzjazmem, a przedstawiciele firm inwestują w zwiększanie swoich kompetencji. Firmom zależy na byciu liderami w branży. Cieszy mnie, iż dzięki innym osobom mogę realnie wdrażać w codzienność myśli, które towarzyszą mojej pracy:o. Kentenicha: „nie ja, lecz my”, a także J. Kulczyka: „Biznes to relacje między ludźmi, a nie liczby, gdyby było inaczej, najbogatsi byliby matematycy”.

Sami możemy wiele, ale tylko razem możemy jeszcze więcej. Przy wsparciu innych marzenia stają się rzeczywistością, mamy większe możliwości. Niewątpliwie jest to początek projektu, którego integralną częścią będzie jakość, wysoka wartość merytoryczna i dbałość o rozwój, wzmacnianie relacji biznesowych, prawda i dobre intencje, innowacyjność, unikalność i pasja związana ze ślubami i weselami.

 

Wydarzenia będą cykliczne. Mają na celu promocję lokalizacji, w których mogą odbyć się uroczystości ślubno-weselne. Priorytetem jest wzmacnianie relacji biznesowych, a wykłady eksperckie dadzą nam narzędzia, dzięki którym zwiększymy swoje kompetencje.

Najbliższa edycja Śniadania Biznesowego dla Branży Ślubnej odbędzie się już we wrześniu w Radisson Hotel  & Suites I  Gdańsk, w sali z widokiem na Motławę, statki i średniowiecznego Żurawia. Gościem specjalnym będzie Karol Bączkowski – jeden z najpopularniejszych ratowników medycznych w Polsce, który opowie o pierwszej pomocy na przyjęciu weselnym.  Jak dobrze wiemy, bezpieczeństwo jest bardzo ważne, warto zatem zadbać o swoją wiedzę w tym zakresie.

 

 

Dorota Janicka-Kurlenda

Poznaj szczegóły kolejnej edycji i kup bilet!

 

Pin It on Pinterest