Wydarzenia

 

Olivia Star

BRIDAL FASHION SHOW

 

Ekskluzywne Targi Ślubne z pokazami sukien ślubnych i wieczorowych na 34. piętrze Olivii Star – z widokiem na Trójmiasto i Zatokę Gdańską.

Zapraszamy narzeczonych i firmy z branży ślubno-weselnej na wyjątkowe wydarzenie, podczas którego będziecie mogli przygotować się do wykreowania niezapomnianego przyjęcia weselnego.

Olivia Star ma 180 metrów wysokości, co czyni z niej najwyższy obiekt Trójmiasta i lokuje w czołówce najwyższych budynków w Polsce. Wysokość nawiązuje do wydarzeń sierpniowych w Gdańsku w 1980 r., a architektura szczytu – do sąsiadującej z OBC Hali Olivia. W trakcie targów, które odbędą się 10 marca 2024 r., przestrzeń na 34. piętrze – Olivia Star Top – zostanie zamieniona w przestrzeń inspiracji ślubno-weselnych!

OLIVIA STAR BRIDAL FASHION SHOW to doskonała okazja do tego, by w jednym miejscu spotkać najlepszych usługodawców z całej Polski, stworzyć wymarzoną uroczystość i poznać najlepszych producentów sukien ślubnych.

Oferujemy:

· pokazy najnowszych kolekcji sukien ślubnych
· możliwość rozmów bezpośrednich z projektantami
· obecność topowych usługodawców
· panele eksperckie
· występy na żywo
· konkursy z nagrodami.

Co zyskają usługodawcy?

  • Poznają konkurencję oraz innych usługodawców z branży.
  • Spotkają potencjalnych klientów i będą mieli okazję do zaprezentowania swojej marki innym firmom, a przede wszystkim parom, które planują ślub i wesele.
  • Wartości merytoryczne przedstawione przez gości specjalnych.
  • Rozwój osobisty.

Co zyskają pary?

  • Bezpośredni kontakt z usługodawcami.
  • Zapoznanie się z obiektem – Olivią Star Top – w którym istnieje możliwość organizacji ślubno-weselnych uroczystości.
  • Wymianę doświadczeń z innymi parami, które planują ślub i wesele.
  • Wartości merytoryczne przedstawione przez gości specjalnych.

 

INFORMACJE DLA WYSTAWCÓW

 

LICZBA MIEJSC OGRANICZONA

Przedstawicieli firm zapraszamy do kontaktu!

Dla przedstawicieli firm z branży – uczestników targów – organizujemy after. Kolację z winem w tle! Degustację poprowadzi Piotr Kamecki –  żywa legenda branży winiarskiej. Jeden z najbardziej utytułowanych sommelierów w Polsce. Kilkukrotny finalista i kandydat na Mistrzostwach Polski, Europy i świata, wieloletni prezes zarządu Centrum Wina, współwłaściciel i prezes zarządu Wine Taste by Kamecki, partner w firmie Winkolekcja, dystrybutor Riedel – The Wine Glass Company. Pierwszy Polak na stanowisku Wiceprezydenta Międzynarodowego Stowarzyszenia Sommelierów – ASI – Association de la Sommellerie Internationale odpowiedzialny za Europę. Stworzył Wine Taste by Kamecki – miejsce, w którym znaleźć można pełen wybór win i szampanów, z największą w Polsce kolekcją win z Bordeaux. To zarazem sklep, wine bar i showroom szkła Riedel. Można tu przyjść na indywidualne degustacje, kolacje, jak i spotkania. Obecnie są otwarte trzy lokalizacje – w Warszawie, Gdańsku i w Katowicach.

Tworzymy przestrzeń do wzmacniania relacji biznesowych!

 Więcej informacji:

Dorota Janicka-Kurlenda

+48604901414

biuro@gdanskaorchidea.pl

 

INFORMACJE DLA ODWIEDZAJĄCYCH

 

Czas trwania

Wydarzenie odbędzie w godzinach 12:00-18:00.

Bilety

Informramcje ogłosimy wkrótce.

Co jeszcze?

Dogodny dojazd
Bezpłatny parking
Wjazd na taras widokowy na 32. piętrze w cenie biletu

 

Pytania: kontakt@gdanskaorchidea.pl

Po targach wszystkich narzeczonych zapraszamy na taras widokowy, skąd z poziomu 32 piętra będziecie mogli podziwiać panoramę Trójmiasta lub wybrać się na kolację do Restauracji Treinta Y Tres (wymagana wcześniejsza rezerwacja) albo Vidokówka.

DLACZEGO MY?


• doświadczenie eksperckie
• profesjonalizm
• partnerskie podejście
• klarowne współprace oparte na uczciwości
• wysoka jakość usług
• bezpieczeństwo
• inwestycja w rozwój
• pozyskiwanie wartościowych kontaktów biznesowych
• przyjazna atmosfera
• skuteczność.

NASZA MISJA


ŁĄCZYMY BRANŻĘ ŚLUBNĄ I WSPIERAMY NARZECZONYCH

Tworzymy przyjazną i elitarną przestrzeń, w której:
–   wystawcy prezentują usługi, poznają potrzeby narzeczonych i wzmacniają relacje biznesowe;
–  pary w serdecznej atmosferze poznają trendy ślubne i potencjalnych usługodawców.

 

DATA I MIEJSCE TARGÓW ŚLUBNYCH OLIVIA STAR BRIDAL FASHION SHOW

Kiedy?

10 marca 2024 r.

 

Gdzie?

Olivia Star, 34. piętro

Aleja Grunwaldzka 472 C

80-309 Gdańsk

 

 

REJESTRACJA WYSTAWCÓW

Sprawdź stronę wydarzenia -> https://targi-slubne.com/

NOWOŚĆ NA RYNKU ŚLUBNYM

 

 Łączymy branżę ślubną! Biznes to relacje. Razem możemy więcej.

Mamy wspólny cel – tworzenie uroczystości szytych na miarę potrzeb par, które planują śluby i wesela.

 

Każdy z nas wie, że rozwój przedsiębiorstw opiera się nie tylko na dobrym pomyśle, realizacji wcześniej założonej strategii firmy, ale przede wszystkim na nawiązywaniu relacji biznesowych. „Biznes to relacje między ludźmi, a nie liczby, gdyby było inaczej, najbogatsi byliby matematycy” – tak mawiał śp. Jan Kulczyk.

Nasze wydarzenia to możliwość pozyskania wartościowych relacji i zwiększenia swoich kompetencji. Priorytetem w naszych relacjach biznesowych jest zaufanie, a możemy zbudować je przede wszystkim przez kontakt bezpośredni, wzajemne poznawanie się i rekomendacje.

Organizacja uroczystości, głównie ślubów i wesel (od 2009 r.), a także doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu projektami (od 2001 r.) dają nam solidny fundament do dalszego rozwoju. Silna pozycja ekspercka w branży to wynik pracy, zaangażowania, pasji i stawiania potrzeb naszych klientów na pierwszym miejscu – wszystko dla naszych klientów i całej branży ślubnej. Motto, które nam przyświeca od wielu lat, to słowa o. Kentenicha: „Nie ja, lecz my”, z tego względu, iż zawsze stawiamy na relacje i wzajemne wspieranie się. Wydarzenia, które kreujemy, wynikają z pasji do branży ślubnej, którą bardzo dobrze znamy, będąc liderami na rynku.

Już teraz zapraszamy Cię na cykl wydarzeń, podczas których poznasz:

• osoby z branży ślubnej
• cenionych specjalistów
• narzędzia, dzięki którym zadbasz o zwiększenie swoich kompetencji

Tworzymy nową społeczność, dzięki której przedsiębiorcy mogą bezpośrednio i w przyjaznych warunkach poznać innych podwykonawców z branży; przestrzeń, w której menadżerowie i właściciele lokali zaznajamiają się z usługodawcami, a konsultanci ślubni zwiększają bazę usługodawców.

 

Spotkania na żywo to podstawa przy nawiązywaniu współpracy.

  • Jednoczymy się.
  • Dbamy o rozwój.
  • Wymieniamy się doświadczeniem.
  • Poznajemy lokalizacje – wydarzenia cykliczne w różnych miejscach (restauracje, hotele, przestrzenie eventowe).
  • Tworzymy nową społeczność, dzięki której pary planujące ślub i wesele mogą bezpośrednio i w przyjaznych warunkach poznać podwykonawców z branży; przestrzeń, w której menadżerowie i właściciele lokali zaznajamiają się z usługodawcami, a konsultanci ślubni zwiększają bazę usługodawców.

Co zyskają uczestnicy?

  • Poznają konkurencję oraz innych usługodawców w branży.
  • Spotkają potencjalnych klientów i będą mieli okazję do zaprezentowania swojej marki innym firmom.
  • Wiedzę o lokalizacji i kontakt do managerów obiektów.
  • Wartości merytoryczne przedstawione przez gości specjalnych. Poprzez wykłady eksperckie, które są dopasowane tematyką do bolączek branży, możemy zwiększać kompetencje, a tym samym sprzedaż.
  • Rozwój osobisty.

Co zyska obiekt?

  • Promocję pod kątem organizacji ślubno-weselnych wydarzeń i popularyzację miejsca.
  • Obecność firm, które mogą być zainteresowane współpracą na terenie obiektu.

Czym jest networking i dlaczego akurat ta forma wydarzeń?

Czasy są nietypowe, wymagają wdrażania niebanalnych rozwiązań. Finisz pandemii pokazuje, iż najważniejsze w biznesie są relacje, wzajemne rekomendacje i dobry kontakt z klientem. Niezwykle istotny jest wizerunek firmy i pozycja biznesowa marki osobistej.

  

Przytłacza Cię codzienność i nie masz czasu na rozwój i nowe pomysły?

Pragniesz otaczać się osobami, które Cię wspierają?

Lubisz towarzystwo przedsiębiorców, wzajemne czerpanie od siebie?

Doświadczenia innych pomagają Ci w rozwoju?

Cenisz profesjonalizm?

Lubisz krótkie wykłady eksperckie, dzięki którym możesz zwiększyć sprzedaż?

Dlaczego MY?

doświadczenie eksperckie
• profesjonalizm
• wysoka jakość usług
• bezpieczeństwo
• inwestycja w rozwój
• pozyskiwanie wartościowych kontaktów biznesowych
• przyjazna atmosfera
• skuteczność.

ORGANIZATOR

Dorota Janicka-Kurlenda

Kto zna Dorotę – kreatorkę pięknych i dobrze zorganizowanych wydarzeń – ten wie, że uwielbia ona pracę z ludźmi i dla ludzi. Jej motto to słowa o. Kentenicha: „Nie ja, lecz my”.  Sami możemy osiągnąć wiele, natomiast razem – jeszcze więcej. Razem mamy więcej możliwości, gdyż prawdziwym bogactwem jest różnorodność, uzupełnienie się talentami i wzajemne wsparcie.
Wg inicjatorki projektu każdy, kto prowadzi firmę, powinien dbać o rekomendacje. Pisze o tym w jednym z rozdziałów książki pt. Sezon na ślub. Jak zostać wedding plannerem, a przez zaproszenie gości specjalnych do tej publikacji daje świadectwo, że więcej specjalistów da jeszcze większą wartość. Tego uczy na szkoleniach Wedding Master Academy, wybrane panele, które są prowadzone na zasadzie warsztatów, traktują o relacjach w biznesie. Dba o to również w swojej pracy, prowadząc markę osobistą, a także jako członek Klubu Inteligencji Biznesu (w statusie Gold Membership).

GOŚĆ SPECJALNY

Witold Kowalski

Witold Kowalski – mentor, konsultant, trener i CEO z trzydziestopięcioletnim doświadczeniem biznesowym. Autor książki Prawdziwy lider w firmie z sensem. Wprowadził do Polski i zarządzał przez trzynaście lat Nike Poland, filią światowego lidera rynku sportowego. Założyciel polskiego oddziału i przez siedem lat dyrektor generalny Telepizza Poland, znanej hiszpańskiej sieci dostawy pizzy. Mentor w projektach innowacyjnych Komisji Europejskiej, Akademii Menadżera Innowacji PARP oraz Fundacji Liderek Biznesu. Holistyczny konsultant, który przez jedenaście lat prowadzenia własnej firmy WK Profit Consulting pomógł ponad dziewięćdziesięciu przedsiębiorstwom z kilkunastu sektorów i wielu krajów przyśpieszyć rozwój, wyjść z kłopotów oraz dostosować się do zmiennej sytuacji rynkowej.

Czas i miejsce wydarzenia 

Kiedy?
VI Edycja Śniadania Biznesowego dla Branży Ślubnej odbędzie się 24 stycznia 2024 r., w godzinach 11:30-14:30.

 

Gdzie?
Rezydent Sopot MGallery Hotel Collection*****
Plac Konstytucji 3 Maja 3, 81-704 Sopot
 

Agenda wydarzenia

11:30 – rozpoczęcie wydarzenia, networking w kuluarach

12:00 – śniadanie

12:30 – wywiad z Ekspertem. Gościem specjalnym będzie Witold Kowalski

Temat wydarzenia: Strategia Rozwoju Firmy

13:30– zdjęcie pamiątkowe wszystkich uczestników, networking w kuluarach „loteria wizytówkowa”.

14:30 – zakończenie wydarzenia.

 

 

BILETY

Ważne informacje:
Od 22 stycznia nie będzie możliwości zakupu biletów.
Ilość miejsc, ze względu na komfort uczestników — ograniczona.

Wybierz taką formę udziału w wydarzeniu, która najbardziej Ci odpowiada!

Nabywając bilet, oznajmiasz, że zapoznałaś/eś się z Regulaminem.

W cenie biletu:

• śniadanie 
• przyjazna atmosfera do nawiązywania kontaktów biznesowych
• wykład ekspercki
materiały reklamowe wzmacniające pozycję firmy; zdjęcia reportażowe

 

Jak się przygotować?

Mile widziany dobry nastrój i otwartość na poznawanie nowych osób!
Jeśli posiadasz wizytówki – weź je ze sobą. Przed wydarzeniem odśwież swoją stronę www oraz profile firmowe w social mediach (w tym LinkedIn), zadbaj, by były one integralne z Twoją marką osobistą.

Na początku wydarzenia prowadzący przedstawia wszystkich uczestników, nie stresuj się tym, że będziesz musiał / musiała  opowiadać o sobie przed wszystkimi uczestnikami wydarzenia.

Przygotuj kilka zdań o sobie, które możesz wykorzystać w rozmowach kuluarowych przy poznawaniu innych uczestników wydarzenia 

Misja wydarzeń

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom firm działających w branży ślubnej, gdzie brakuje spotkań, które umacniają relacje, dają narzędzia do zwiększania swoich kompetencji i wymiany doświadczeń, proponujemy udział w wyjątkowych wydarzeniach.

Pragniemy, aby firmy oferujące ślubno-weselne usługi pozyskiwały klientów i miały szansę poznać inne marki z branży. 

Organizatorka – Dorota Janicka-Kurlenda – od lat aktywnie uczestniczy w wydarzeniach o wymiarze networkingowym. Formuła dająca przedsiębiorcom okazję do poznania się jest bardzo cenna i efektywna. Pozwala wspierać się wzajemnie w prowadzeniu biznesu, współpracować oraz przekazywać sobie rekomendacje.

Nasze wartości, które wyznajemy, to: szacunek, miłość, piękno, zaangażowanie, bezpieczeństwo, zaufanie, rozwój, partnerstwo, wyniki, etyczność, empatia, ambicja, pomysłowość, prestiż, profesjonalizm, wytrwałość, zdrowie, lojalność, pasja, satysfakcja klienta, prawda, doskonała jakość, wiarygodność.

Jeśli myślisz i czujesz podobnie, zapraszamy!

Do zobaczenia!
Zespół Gdańskiej Orchidei

Organizator

Partnerzy wydarzenia

Ogłosimy wkrótce

 


Co o wydarzeniu sądzą osoby z branży?

 

 

 

Agnieszka Król-Karecka

Agu-Art Instytut Dekoracji Artystycznej:


 

Natalia Daszewska

Daszewska Florist Design:


 

Kasper Orkisz 

Premium Yachting:


 

Karol Bannach

fotograf:


 

mec. Michał Modro:


Zobacz jak było na poprzednich edycjach:

Określ Termin

Wybierz Usługi

biuro@gdanskaorchidea.pl
mobile: +48 604 901 414

O Nic Się Nie Martw!

Pin It on Pinterest